[linux] tlacenie v linuxe

JM jozefm na bigfoot.com
Středa Březen 24 17:07:09 CET 1999

Caute vsetci!
Dakujem tym, ktori mi odpovedali na prve dotazy a znalcov prosim o
dalsiu radu:
Mam pripojenu tlaciaren Epson LQ 100+ a chcel by som z nej tlacit v
Linuxe, ale zatial sa mi to nedarilo: z jednoduchych textovych
editorov (editor v KDE - v inom mi nebeha slovencina) mi nejde
diakritika (v tlaciarni je nastavena znakova sada 852).
Tusim, ze kazda aplikacia (StarOffice, Word Perfect) potrebuje
vlastny ovladac? Je to tak, alebo staci to, ze som zadal tento typ
tlaciarne pri instalacii linuxu? Poradte - zatial mi z toho vyliezaju
len klikyhaky, alebo nic.
Vdaka.
Jozo
BTW: Je mi jasne, ze postscript mi z toho nevylezie (I ked poznam
softy pod win, ktore tlacia postscript aj na neps. tlaciarnach) , ale
aspon cisto textove aplikacie a Netscape by snad mohli tlacit
korektne...