[linux] ktelnet a slovencina

roman Roman.Boba na inseko.sk
Čtvrtek Březen 25 09:34:03 CET 1999

ciger.jan na slsp.sk wrote:

> Ehm, nebude to tym, ze Telnet protokol je len 7 bitovy (popis je v nejakom
Caf,

mhm, napriek tomu ze som amater, s tymto sa osvazim _nesuhlasit_ - logni
sa cez telnet,
skontroluj si stty -a , kukni ci mas cs8 a -istrip (character size 8 bit
a -istrip=neorezavaj osmy bit)
a musi to slapat - za predpokladu ze mas spravne fonty a spravku kodovu
stranku na serveri......

Ak ma niekto poopravi, budem rad :-) (ziadna pripomienka, Darkie ?????)
Roman

--

Roman Boba,INSEKO a.s.
Roman.Boba na inseko.sk