[linux] NWE-Mars

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Čtvrtek Březen 25 21:47:15 CET 1999

hmm, pohoda, ja ho tu mam rozbehany asi 3 mesiace, v pohode sa nanho da pripojit
zec wi95.
ale pravdu povediac je to iba sekundarny novell (mem tu aj orig.) a neskusal som
sa pripajat dosovskym kliento, ani ho nastavit ako default pod 9x-kami.
Nezaskodilo by mi  co-to precitat o tomto OS ;)

--
 @@@@@@   @@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@  OERNii - Ernest Beinrohr
@@!  @@@  @@!      @@!  @@@  @@!@!@@@  @@@  @@@  mailto:oernii na oernii.sk