[linux] Siet.karta

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Březen 25 22:03:48 CET 1999

On Thu, 25 Mar 1999, Miroslav Oravec, Ing. wrote:

> Ako zadat Linuxu, aby rozpoznal aj dalsie tri sietovice, nielen tu
> prvu?  Ich parametre poznam, ale neviem ich zadefinovat, a nechcem
> kompilovat jadro.

Oneee,

linux defaultne pouziva len dve sietovky. Ak ich ma byt viac, treba mu to
povedat pri boote. Ak mas v jadre ovladace, nemusis kompilovat. Staci do
parametrov kernelu pri boote zadat (aj v pripade modulov):

LILO: linux ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1 ether=0,0,eth2
                  ^ ^- io port
                  +--- irq

alebo do lilo.conf (nula znamena autodetekciu) pridat:
append="ether=0,0,eth0 ether=0,0,eth1 ether=0,0,eth2"

...a preinstalovat lilo (spustit). Viac v BootPrompt-HOWTO a Ethernet-HOWTO
Ak mas ovladace ako moduly, tak treba parametra zadat pri zavadzani modulu
alebo ako options v conf.modules

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /