[linux] Base64 ...

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pátek Březen 26 10:39:23 CET 1999

On Wed, 24 Mar 1999, Kudrik Mario wrote:

> Caute klapci,
>  nuz mam mensi problem. Mam 'jadro' (ako tomu hovoria vzdelaniajsi)
> Linuxu 1.2.13, coz je pekne stara verze. Ale to by ma zas ani tak

A aku mas distribuciu? Ak nejaku novu, tak tie zdrojaky su ti nanic.

> netrapilo keby hnup poznal kodovanie Base64. Teda myslim ze je to
> kodovania, lebo mi prisiel takto spakovany subor a ono to nevie rozbalit.
> Cize za radu alebo neaku utilitku velmi pekne dakujem.

ak mas perl, tak by malo zabrat toto (funguje ako filter):

#!/usr/bin/perl
binmode(STDOUT);                          # for MS-DOS and Macs
while (<>) {
    tr#A-Za-z0-9+/##cd;                   # remove non-base64 chars
    tr#A-Za-z0-9+/# -_#;                  # convert to uuencoded format
    $len = pack("c", 32 + 0.75*length);   # compute length byte
    print unpack("u", $len . $_);         # uudecode and print
}

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /