[linux] Zasady pre posielanie prispevkov do konferencie

Martin Furak furak na zv.psg.sk
Pátek Březen 26 13:36:37 CET 1999

>Zdravim,

Aj ja Teba :-)

> len by si mohol zacat od seba a neposielat maily,
>ktore maju riadky dlhe z Ku'tu' az do Kos'icoch. Kto to ma potom citat a
>odpovedat na to? :-))))

Sorry, atalo sa... zabudol som prestavit klienta :-(
A citat ani odpovedat nemusis :-)))
Ak ti nezalezi na akej urovni bude tato konfera bezat, tak nic... Mne to
moze byt tiez jedno.
Ale preco kritizujes a kludne posles replay z obsahom celeho mojho mailu ?

>Este jedna poznamka: Ta konfera v cechach je na linux na linux.cz

Svata pravda... nedavno sa to zmenilo, ale IMHO dolezite je to, ze ako to
robia v ich konfere
 a nie ci nazov je linux na muni.cz alebo linux na linux.cz

>Vela zdaru.

Aj tebe... pripadne dalsie pripomienky prosim na sukromny mail. Nebudeme
fludovat konferu, nie?

Martin Furak
furak na zv.psg.sk