[linux] Vysoke rozlisenie?

Peter Mikula mico na mico.pobox.sk
Úterý Březen 30 11:59:28 CEST 1999

> Nemohol by mi niekto pomoct? V XWindow mam vysoke rozlisenie a ja chcem
> len 800x600 aby to nepresahovalo obrazovku(dufam ze viete co myslim). Mam
> 15" monitor. V koniguracii (XFree86config alebo tak nejak) sa ma to aj
> pytalo ci chcem virtualnu obrazovku, povedala som im ze nie -:)) A predsa.
> Uz ma bolia z toho oci... Dik
>
> Martina

pozri si /etc/X11/XF86Config

tam mas v section [Screen] pre tvoju kartu polozky

  Modes   -> ktore mody bude nahadzovat (prepinanie Ctrl+Alt+gray_plus)
  Virtual -> udava velkost virtualneho okna ...

nastav si

  Virtual 800 600             => on potom bude vyssie mody ignorovat ....

popripade este

  Modes "800x600"             => support only 800x600

					mico