[linux] Kernel

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Úterý Březen 30 23:31:09 CEST 1999

>    > > > Skus dmesg.
>    > > Mna by to tiez zaujimalo. Lebo dmesg nevypise vsetko, len od isteho casu
>    > > po isty cas. Mna by zaujimalo VSETKO - aj detekcia HW a take tie veci.
>    >
>    > Skus: less /var/log/dmesg
>    > Je to nieco podobne, ale nemaju celkom rovnaky obsah, ako
>    > som prave zistil.
>
> soubor /var/log/dmesg je vytvaren pri startu (v rc.sysinit je urcite neco jako
> dmesg >...). Ale i tak je tento buffer omezen a treba na novejsich systemech,
> [...]

Este by som doplnil, ze napr. hlasky zo zavadzacich skriptov
je mozne prezriet cez Ctrl+PageUp, ak samozrejme bolo zadefinovane,
ze sa obrazovka nema zmazat pred prihlasovacim dialogom,
a to v /etc/inittab
nahradenim prislusneho riadku
1:12345:respawn:/sbin/mingetty tty1
za
1:12345:respawn:/sbin/mingetty --noclear tty1

V pripravovanom RH by sa mali objavovat vo farbe, a je snaha
ich tiez logovat. Uvidime, ako sa im to podari.

Peter