[linux] sakra ,sakra, skara,

Fuzzy kudrik na spnv.ke.sanet.sk
Úterý Březen 30 15:33:55 CEST 1999

Caute vsetci,
 potrebujem strasne rychlo pomoc. Takze tu je moj problem. V konzole 2
som spustil   joe tty1 . Myslim ze viete co je tty1, ak nie tak je to
subor v adresari /dev. Nuz ja som to spustil i ono sa spustilo, ale
na neurcito. Jednoducho povedane, asi 'stuhol' ... jak das. Na co sa este
zmohol bolo vypisanie:   processing 'usr/lib/joe/joerc'...done
Takze myslim ze on ten subor otvoril a asi tam bolo daco bakaneho co mi za
boha nehce ukazat. Skusal som to zrusit prikazom ^C i ine ^  som pouzil
ale neslo a navise sa nedalo pisat v konzole 1. Iba ciastocne. Najrv
neslo, po chvili zasa slo. Tak som skusil dat logout, ci to reku
nepomoze, ale pomilil som sa. Tak mi napisal ze nepozna command a zase na
konole 1 na chvilu stuhol. Ked sa opat spametal tak som logout uz napisal
spravne i ma vyhlasil. Ale na kozole 2 sa nic noveho nestalo a stale
nereagoval na klavesnicu. Ked som opat prepol do 1. konzoli, tam som uz
nemohol pisat vobec ani po chvili ani po hodnej chvili ani vobec.
Takze dufam ze ste ma pochopili, lebo som v strese, kedze toto neni moj
PC. Este aby som nezabudol, ked dam prikaz w (na inej konzole ako 1 a 2
samozrejme) tak mi povie ze na dvojke som nahlaseni a prave robimi joe tty.
Takz diki, cau.

      L       A       M        P       K       I        N

                               (c) Fuzzy   <kudrik na spnv.ke.sanet.sk>