[linux] Sendmail

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Středa Březen 31 16:31:28 CEST 1999

	Zdravim,
uz som to tu prednedavnom pisal: niektore sendmaily su nastavene
tak, ze nepreberu postu od 'cudzieho' (neznama, alebo NElokalna
domena) ak posta nepatri do lokalnej domeny (+ domeny zvlast
vymenovane v *.cw).
Ak to nie je Tvoj pripad, skus sa pozriet do /var/log/maillog, preco
Ta ten 'cudzi' sendmail odmietol (dovod moze byt napr. ze posielas
postu vacsiu, ako velkost cielovej schranky a pod.).
Taktiez by malo prist nejake 'vyjadrenie' (chybove hlasenie) na
adresu odosielatela.

	Skus byt menej strucny.

		Bye
			Michal Michalac