[linux] Matrox MGA Millenium

Karel Benak beny na sin.cvut.cz
Středa Březen 31 18:40:03 CEST 1999

Ahoj,
    Moje zkusenosti s Matroxkama jsou takove, ze musis mit instalovany
SVGA server, ale asi nejlepsi bude si stahnout graficky server od Suse,
ktery se mi zda mnohem kvalitnejsi. Podivej se na www.matroxusers.com kde
v odkazech urcite neco bude. Po rozbaleni se Ti prida do adresare
/usr/X11R/bin/ a Ty na nej (treba v mc) upravis odkaz v adresari /etc/X11/
Vsechno je nakonec urcite popsane v dokumentaci, bohuzel v anglictine.

   Karel Benak