[linux] Problemy s instalaciou

PAVELKA ROBERT OS.C.6857 PAVELKA_ROBERT na ebo.seas.sk
Pondělí Květen 3 11:38:14 CEST 1999

Pci a 1x

LDP strana 355 : Pre kod automatickej detekcie existuju dve
obmedzenia:1. Jadro nemusi korektne rozpoznat vsetky karty
           2. Jadro nebude automaticky detegovat vyskyt viac nez 1
kartu
Ak pouzivate viac,ako jednu kartu,alebo ak sa automaticka detekcia
nepodari je treba jadru explicitne zadat zakladnu adresu a nazov
karty.Bud upravite a doplnite informacie do suboru
/drivers/net/Space.c v zdrojovom kode jadra alebo za pomoci volby
append pridat parametre do lilo.conf
ether=irq,base_addr,param1,param2,name
takze napr ether=10,0x300,eth0
Moze sa stat,ze prvej karte sa prideli adresa napr. 0x300,ale ta chodi
aj na trebars 0x330, 0x280 a druha karta,ktora chodi len na 0x300 sa
uz nechyta.Preto je potrebne najprv si zistit,s akymi adresami chodia
jednotlive karty a potom pomocou reserve ich vyhradit.Ale najprv by
som pomocou modprobe driver_karty po jednej vsetky karty vyskusal.

Nevzdavaj sa !
                        Robo