[linux] Problem so spustanim RH 6.0

Liker Marcel liker na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Květen 3 14:10:50 CEST 1999

Mam takyto problem. Podarilo sa mi stiahnut instalaciu RH 6.0 z
ftp.mysique.sk. Stahoval som to pomocou win commandera pod NT.
Po prebehnuti korektnej instalacie a restartovani sa mi pri spustani
kernelu pomocou lila na MBR pri pasazi Checking root file system
vypise hlaska warning e2fsck vratil navratovy kod 11 a pusti ma len do
jednouzivatelskeho prostredia kde pri spustani fsck vypise tiez hlasku
warning ... vratil navratovy kod 11. Skusal som to aj s jadrom 2.2.6 ktore
som mal skompilovane pod RH 5.2 a robilo to tiez. Skusal som aj nabehnutie
s rescue diskety kde som spustil e2fsck a tem mi opravil nejake inodes a
nic. Tiez som skusal pomocou e2fsck nahradit superblok a tiez nic. Tiez sa
chcem opytat ci by to nemoyhlo byt v tom ze pomocou ftp som nestiahol
korktne linky ktore su v adresari misc/(CVS alebo trees).

Dakujem za pomoc   Marcel Liker