[linux] Software for Linux

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Úterý Květen 4 14:54:46 CEST 1999

>     Mal by som zaujem o nasledovne: KDE 1.1 +
> lokalizacia
> Staroffice 5.0.1
> Aplixware 4.0
> Wordperfect
> Wine                                                    ... Vela
> softu, ktory sa da stiahnut, ale nie cez modem = velke ucty.

az na KDE tento soft nie je free takze je redistribucie nie je celkom
kosher
dalsia vec je potom s aplikaciami, ktore su pre kazdeho ine..
niekto rad databazy, iny 3d grafiku, iny 2d grafiku (vektory aj bitmapy,
sekvencie atd.) skratka je toho velice vela
pokial by som bol na tvojom mieste tak by som si mrkol na strankach
distributora ake aplikacie ponuka k distribucii
napr redhat ponuka svoju distribuciu s velkym mnozstvom aplikacii aj
komercnych
treba vsak kupis oficialne CD
zamysli sa nad tym

dz