[linux] Software for Linux

Fajry fajry na atlas.cz
Úterý Květen 4 21:21:36 CEST 1999

Nazdar,

>az na KDE tento soft nie je free takze je redistribucie nie je celkom
>kosher
>dalsia vec je potom s aplikaciami, ktore su pre kazdeho ine..
>niekto rad databazy, iny 3d grafiku, iny 2d grafiku (vektory aj bitmapy,
>sekvencie atd.) skratka je toho velice vela
>pokial by som bol na tvojom mieste tak by som si mrkol na strankach
>distributora ake aplikacie ponuka k distribucii
>napr redhat ponuka svoju distribuciu s velkym mnozstvom aplikacii aj
>komercnych
>treba vsak kupis oficialne CD
>zamysli sa nad tym

S tou distribuciou mas pravdu. Jedine KDE je free. No, ostatne aplikacie,
ktore
som tam uvadzal su dost potrebne. Najprv si chcem (kancelarsky) balik
vyskusat a
ktory bude lepsi,  ten pouzivat. No a na toto si nechcem kupovat nejake
drahe CD.
Tiez mas pravdu, ze ked si kupim napr. Official CD Red Hat, tak su tam rozne
aplikacie,
ale to CD stoji, myslim 1850,- Sk alebo este viac. Pre mna, ako studenta to
zatial je
dost velka polozka aj ked sa to nezda. Preto chcem najprv software vyskusat
a potom
by som si kupil to CD.

Dakujem za pripomienku a zostavam s pozdravom

Fajry