[linux] Linux and Cofax 99

Fajry fajry na atlas.cz
Úterý Květen 4 21:29:37 CEST 1999

Nazdar ludia,

    co hovorite na tohtorocny Cofax? A hlavne na to, ze tam bol az "jeden" stanok, kde bol zastupeny Linux, aj to len sporadicky.

    Ja som isiel na Cofax s tym, ze tam nejaka firma bude trosku predvadzat linux, ale nic sa nedialo. Bol som velmi sklamany. Cakal som aspon firmu Stinet (www.stinet.sk), ktora predava linux, ale nic. Vobec nic. Hrozne.

Videl som podrobny zaznam z tohtorocneho CeBit-u na nejakom satelitnom kanale. Musim povedat, ze tam sa to Linuxom len tak hemzilo. Vsade sami linux len na Slovenskom Cofaxe nic.

    Zostavam s pozdravom a s dufanim, ze nabuduci rok sa to zlepsi

Fajry