[linux] Napalovanie CD

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Středa Květen 5 14:45:17 CEST 1999

Hello,
=-=-=-

> Stiahol som si z inetu RedHat 6.0 image CD
> Po napaleni som zistil, ze to mam chybne
> Totiz mimo suborov a adresarov co tam zrejme maju byt,
> tam bol aj subor <translation table> tento subor je aj v ostatnych
> podadresaroch.

Predpokladam, ze sa subor volal TRANS.TBL alebo nejako podobne. To je v
poriadku a dokonca je to ziadany stav. V tomto subore su popisane subory so
svojimi povodnymi menami a vysledne mena, ktore tieto subory dostali, ak
mali pridlhe resp. nejake ine nevhodne mena. Tento subor sluzi pre systemy,
ktore nemaju rozsirenia ISO9660 RockRidge alebo Microsoft Joliet.

> Ma niekto podobnu skusenost, je to pouzitelne aj s touto chybou?

Nie je to bug, ale feature :))) Je to pouzitelne bez problemov.

Bye.

Peter Paluch