[linux] software pre linux

Fajry fajry na atlas.cz
Středa Květen 5 16:53:40 CEST 1999

Caute

>teda ma zarmutilo ze to nikto nerobi a nakolko mam za xvilu po mature,
>mozem sa do toho dat ...
>casu bude, takze pohoda.

Ja mam tiez za chvilu po mature, ale ja zacinam  robit nieco ine. Inak ma
velmi
tesi, ze sa na nieco taketo chystas. Chcel som sa trochu tomu venovat ja,
ale
problem je v linke. Neviem, kde zohnat pristup k pevnej linke. Ak to budes
robit
ty, tak je to v pohode.

>Myslim, ze som schopny takto ponuknut:
>1. CD: RedHat 6.0 + LDP + najnovsi kenrel + KDE najnovsie + pripadne
>redhat updaty
>2. CD: StarOffice, WordPerfect, AplixWare, MySQL, KDE so zdrojakmi, MP3
>utilitky hocake,
> + napiste mi navrhy, co vsetko este by som mohol pridat :))

Tieto CD okamzite beriem, a to obidve. Mam vsak par pripomienok:
CD1: dufam, ze tam bude lokalizovane KDE alebo aspon subory na jeho
lokalizaciu.
Tie RedHat updaty sa tam hodia = Vzdy nieco aktualne. Ake LDP je tiez OK.
Zislo by sa
vsak aj to ceske. Mam par kamosov, ktori nevedia velmi po anglicky a hodila
by sa im
trosku dokumentacia po cesky. Kniha je draha (LDP - Computer Press - vyse
1100,- Sk)
CD2: StarOffice + subor na lokalizaciu (od napr. Sala) = potom to bude OK.
Na CD2 by mohlo
byt najnovsie KDE + zdrojaky k poslednej stabilnej verzii. MP3 utilitky =
super. Inak vsetko
co si tam vymenoval sa tam hodi a je to dost pouzivane. Este by sa tam
hodilo najnovsie:
Wine, Dosemu, par hier (Doom, Quake ...), nejake graficke veci = pozriem a
presny zoznam
napisem.

>Mam sice take bojove podmienky (async 64k, 32mb ram), ale niekto nema
>ani to, takze treba sa rozdat :)))

To mas pravdu, vid. na mna = mam modem a rychlost 33600 kbps! To je nic. 1MB
sa stahuje aj
6 min. A co takych 600MB !!!!?????

>No a ozaj, povedzte mi ze ci 200 sk za CD (btc) je prijatelna cena ...,
>pri odbere oboch mozeme dohodnut zlavu.

Beriem. Za 200,- Sk beriem. To je super cena. Ak ma o to niekto zaujem a
nema pristup
k rychlej linke, tak si to urcite kupi. Ak to napalis, tak mne to mozes hned
poslat (upozorni
ma pred tym na mobil: 0905/214 434).

>Casom by to mohlo zlacniet, lebo setrim na napalovacku a ked budem mat
>svoju, bude napalenie lacnejsie :))

Ja mam napalovacku, ale mne chyba linka. (Kde byvas? Pripadne napalovacku by
som Ti
mohol zatial pozicat. Samozrejme ak to nie je velmi daleko.)

To je zatial All. Majte sa krasne a vsetci maturanti ucte sa. Linux pocka
:-)))))

Fajry
fajry na atlas.cz

PS: Ak ma niekto navrhy na to, co by malo byt na CD, nech napise