[linux] crontab

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Květen 6 19:49:12 CEST 1999

On Thu, 6 May 1999, Lubos Klokner wrote:

> pokusal som sa spravit si nieco take, aby sa mi v nejakom
> case vzdy vymazali zbytocnosti z /tmp.

Na to programy existuju, pricom si davaju aj pozor na 'race conditions'
(aby sa nahodou nezmazalo nieco ine, ako sa povodne myslelo).

V Debiane napr. tmpreaper, v RH tmpwatch.

> podarilo sa mi spravit, aby sa mazali subory starsie ako
> tri dni, potreboval by som este poradit ako toto iste
> aplikovat na adresare, ktore su navyse este prazdne.
>
> skusal som:
> find /tmp -atime +3 -type d -empty -exec rm {} \;

A co tak pouzit 'rmdir' namiesto 'rm'?
Toto by malo byt bezpecne. Alebo nie?

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /