[linux] ihlickova tlaciaren pod Linuxom (prevody diakritiky Lin-Win)

JM jozefm na bigfoot.com
Pátek Květen 7 12:02:10 CEST 1999

Prosim (uz tretikrat) vsetkych, ktori by mi vedeli pomoct, nech mi
poradia, ako rozchodit pod linuxom ihlickovu tlaciaren EPSON LQ-100.
Pri instalacii som nastavil vsetko, ale zo ziadnej aplikacie mi
netlaci. Pouzivam KDE, StarOffice, GIMP a Netscape a editor textov,
ktory je sucastou KDE. Bol by som rad, keby som mohol tlacit aspon z
niektorej z tychto aplikacii (zrusil som uplne Win, mam len DOS a Linux
a z dosu si neviem vytlacit web veci a pod.).
Zatial mi nikto neporadil a neviem, ktorym smerom sa vydat.

Touto cestou dakujem vsetkym, ktory mi doteraz pomohli.
BTW: Naposledy to bol problem prevodu textov s diakritikou medzi
linuxom a dos-om odporucany soft som stiahol a zacinam s nim robit. Co
sa tyka otvarania Win suborov s diakritikou v StarOffice - doporucene
makro som si stiahol a nainstaloval podla danych postupov. Upozornovali
ste ma na to, ze aj tak niektore diakriticke znaky zmiznu. Neviem, ci
je to makro inovovane, alebo co, ale moja skusenost je taka, ze to
funguje uplne bez problemov - skusal som prevody tam aj spet (ISO 2 i
Win kodovanie) a nebol problem. Zatial som to robil so subormy z Word 6
a RTF subormi a pri tych to vsetko funguje ako ma, takze este raz diki.

Vopred dakujem.
Jozo