[linux] Zvukova karta?!

cuntala na cvt.stuba.sk cuntala na cvt.stuba.sk
Úterý Květen 11 07:34:56 CEST 1999

Nainstaloval som si RedHat 6.0 z RAKU a mam problem so zvukovou kartov
ktoru mam na MB. Je to Sound Pro SP16 compatible.
Ked som RedHat 6.0 nainstaloval najprv na 270MB disk, tak mi zvukovu
kartu nasiel, len som musel zmenit prerusenia a isla.
A teraz, ked som RedHat 6.0 nainstaloval na 850MB disk, mi ju vobec nenajde
a ani nemozem najs, kde sa nadstavuje to prerusenie v grafickom prostredi
RedHatu. Ak chcem spustit Xmixer, tak mi vypisuje ze ci som si isty, ze mam
potporu v jadre.
Pri starte RedHatu mi vypisuje SOUND SUPPORT: OK

Takze: Preco mi nejde zvukovka???
       Kde sa da nadstavit zvukovka(prerusenia) v RedHatu?????

			Dakujem

						Milos Smejo

cuntala na cvt.stuba.sk