[linux] Re: MP3 pod Linuxom

jarry guru jarry na gmx.net
Středa Květen 12 10:10:45 CEST 1999

Kirk wrote:

>com je Intel Mendocino 300MHz, pamat je
>96MB, disk je Quantum Fireball CR8.4GB a skusal som x11amp, co je pod
>RH6. Ked sa prepinam medzi session, tak to vzdy sekne a ked mu dam
>nieco robit tak chudak hudba.

Zostava je OK, na to musi stacit. Chyba bude asi v tom x11amp. Ja
ho nepouzivam, ale v nejakej konfere som cital, ze nie je moc dobre
naprogramovany. Skus kmp3 (KDE, http://area51.mfh-iserlohn.de/kmp3/),
alebo z tych jednoduchsich, tzv. "command-line", maplay.
Tieto idu bez problemov aj na ovela slabsej zostave.

Ja bezne pustam maplay popri kompilacii jadra (PIIC/266, 64MB RAM)
v KDE a ziadne "sekania" nepocujem. X11amp nemam nainstalovany...

Jarry

---
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net