[linux] fstab a ipforwarding

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Středa Květen 12 14:43:32 CEST 1999

On Wed, 12 May 1999, Peter Ronai wrote:

> skratka ked zmenim parametre vo fstab ako ich prinutim k aktivacii tj
> aku sluzbu treba
> kill -1 ?

A akemu procesu ten signal chces poslat??? Kernelu??? Potomt reboot ;)
Ale skor by som sa priklonil k niecomu takemuto (detaily v mount(8)):

'mount -o remount <mountpoint>' alebo (bez zaruky) 'mount -o remount -a'.

> to iste by som chcel vediet aj o ipforwardingu...

Forwarding sa zapne pomocou 'echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward'
a samozrejme este treba nastavit routovanie.

> tiez by ma zaujimalo ako daleko je lokalizacia pre RH 6.0 a ci uz niekto
> robi take ze to zrpmkuva a dava do instalacneho cd aj s vazbou na strom
> applikacii
> bolo by fajn mat to priamo v instalacnom cd, co vy na to?

Sak v RH6.0 snad SK lokalizacia je (aj ked nejake chyba sa uz nasli)? Resp.
co presne ti tam chyba?  Dalsie informacie asi v sk-i18l na rak.isternet.sk.

--bye,
	rado b
|     /""\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk     |
|    ( (_/    /    \       web   http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik     |
|     \ ado  (   __/endik, student 5ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko     |
      /