[linux] Ziadost o radu

Michal Michalac michal.michalac na ehs.sk
Čtvrtek Květen 13 14:48:15 CEST 1999

	Hi,

je mozne, ze nemas nainstalovany (na serveri) pop3 server. Ak
mas RedHat mal by to byt balik imap-.... .
Ci je pop3 nainstalovany sa da zistit telnetom na server a port 110

	Michal Michalac

Ing. Michal Michalac
systemovy administrator
EHS Skalica