[linux] Ziadost o radu

Tomas Buday tomas na snt.sk
Čtvrtek Květen 13 15:09:02 CEST 1999

ahoj,

1. rpm -qa|grep imap
   ak ti vyhodi, ze mas balik nainstalovany, tak pokracuj v bode 2.
   inak sprav rpm -i imap*

2. grep pop3 /etc/services; grep pop3 /etc/inetd.conf
   pozri, ci je vsetko jak ma byt. ak nebolo, restartni inetd.

3. sprav netstat -an|grep pop. ak vidis LISTEN na tom porte, je vsetko
   ok

4. skus telnet 0 110
   ak to ide skus telnet IP 110 z tych windozov.
   ak to ide, chyba je v outlooku.
   ak to nejde, pozri este /etc/hosts.deny, /etc/hosts.allow

tomas

On Thu, 13 May 1999, Ing. Leopold MARTINKA wrote:

> Caute vsetci,
>
> potrebujem poradit ako donutit k spolupraci Outlook Express so sendmailom.
> Outlook je na pracovnych staniciach a sendmail na serveri. Vsetko je nakonfigurovane ale Outlook je schopny mail len odoslat, pri prehladavani mailoveho konta mi napise, ze server predcasne ukoncil pripojenie a vyhodi
> cislo chyby 0x800CCC0F. Cez Telnet a elm ide vsetko OK, ale k pouzitiu Telnetu a elmu uzivatelov asi nedonutim :-).
>
> Vdaka.
>
> Leos Martinka
> spravca siete SPS stavebnej
> [...]

---
Tomas Buday			   phone: +421-7-64286105
S&T Slovakia			     fax: +421-7-64363408
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia