[linux] Win-tlaciaren :)

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Květen 16 19:52:10 CEST 1999

Ked uz sme tu mali winmodem, tak ja skusim winprinter.

Po presunoch hardwaru mi ostal jeden Star WinType 2000 (alebo 4000?),
a nemam co s nim. Tak ma napadlo urobit z toho sietovu tlacaren.

Samozrejme je mi jasne, ze je KRAJNE nepravdepodobne, ze to pod linuxom
rozchodim, vhladom na to, ze je to GDI tlaciaren. Ale uz sa rozchodili
ine veci, takze sa pytam, vie niekto co s tym? Prosim nepiste mi
ze pripoj to k windowsu a zdielaj cez sambu, tak je to urobene teraz.

Dopredu D.