[linux] smbmount

Martin Dibala dibala na intrak.tuke.sk
Pondělí Květen 17 09:04:12 CEST 1999

On Sat, 15 May 1999, Lubos Klokner wrote:

> cafte
>
> minule som sa hral trochu so sambou,
> vsetko mi pekne beha, ale mam problem
> pod linuxom namountovat shared disk z w95.
>
> presne si uz nepametam, ale hlasilo mi to nejaku
> chybu s tym, ze xce novu verziu programu mount.
> danu verziu sa mi vsak zohnat nepodarilo.
>
> mozete mi niekto helpnut ???
> thx, bye
takze, ja na to pouzivam prikaz asi takehoto tvaru..
smbmount //server/zdielany_disk -c 'mount kam_pripojit'
popripade dalsie parametre podla potreby (uzivatel, ktory ma pravo pre
pristup k zdielanej zlozke.. atd.. )
toto plati pre smb verzie 2.0.3 pod RedHat-om 6.0

snad ti to pomoze.. ked nie, pozri si man stranky pre smbmount a smbclient

						DigiD
Meno: Martin Dibala               Nick: DigiD

Adresa: Hranicna 656/1
	Poprad 058 01

email: dibala na alfa.intrak.tuke.sk

WWW:  http://alfa.intrak.tuke.sk/~dibala

Zaujmy: Star Trek, Ad&d, Hry , Linux,Databazy