[linux] xkb verzus lokalizacia

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Středa Květen 19 12:33:23 CEST 1999

system je RedHat 6.0 jadro original 2.2.5-15, KDE 1.1.1pre2

mam win 105klavesovu klavesnicu na ps/2 porte(na druhom ps/2 porte je
mys, ktora beha v poriadku aj scrolluje), nainstalovane vsetky potrebne
fonty a vsetko viac menej beha az na xkb
neviem co robim zle ale nejak neviem co mam nastavit v sekcii keyboard v
XF86Configu.
ked v KDE zmenim klavesnicu na sky tak napise vsetko okrem znakov s
makcenmi. Nie ze by ignoroval mrtve klavesy , to nie lebo mrtvu klavesu
dlzen podporuje ale nie makcen a nie klavesy v prvej rade s makcenom (v
angl klavesnici su to cisla 2-6 ) zaujimave je ze nejde ani backspace a
to ani v angl klav(funguje ako klavesa delete), avsak ked nastavim
original angl kavesnicu tak je backspace ok.
Mam v tom trochu gulas lebo sa objavili aspon 4 druhy nezavilsych
lokalizacii a ja neviem ktoru z nich vyberat...

   XkbKeycodes     "xfree86"
   XkbTypes        "complete"
   XkbCompat       "complete"
   XkbSymbols      "cssk"
   XkbGeometry     "natural"
   XkbRules        "xfree86.lst"
   XkbModel        "pc105"
   XkbLayout       "cs"

a takto vyzera moja keyboard section
ak niekto viete ako na to alebo kde hladat to co hladam ja (akosik sa
neviem dopracovat k tomu ako na to v RH6...) dik

dz