[linux] Vdaka a dotaz

Peter Paluch peterp na frcatel.utc.sk
Středa Květen 19 15:34:51 CEST 1999

Ahoj!
=====

> Dakujem vsetkym ktory odpovedali na moj dotaz ohladom interneho modemu
> Co sa tyka KDE tak na CD mam nejaku instalaciu format rpm
> ale vobec neviem co s ty mozete mi pomoct aj v tomto bode mojej
> linuxovej zaciatocnickej nemohucnosti dakujem

Nepoznam presne RedHat a mena tamojsich balikov, ale vyzera to zhruba takto:

1.) Namontuj si RedHatovske CD pod /mnt/cdrom
2.) Najdi a nainstaluj si KDE baliky v tomto poradi:

qt
kdesupport
kdelibs
kdebase
kdenetwork
kdeutils
kdegraphics
kdegames

(pocnuc kdenetwork je poradie nezavazne)

Pomocou Midnight Commandera by si si mal vediet tie subory najst lahko,
kebyze nie, skus aj prikaz

find /mnt/cdrom -name kde*

Balicky potom instaluj prikazom

rpm -ihv meno_balika.rpm

Hadam by to malo stacit. Prosim aj ostatnych zbehlych RedHatakov, aby sa
vyjadrili a opravili ma, ak kecam...

Peto Paluch