[linux] S3V lockup for PPro

JM jozefm na bigfoot.com
Úterý Květen 18 22:09:47 CEST 1999

Dna Ut, 18 máj 1999 ste napisali:
> Caute
>   neviete ci niekto uz nahodou nevyriesil  problem tuhnutia pocitaca
> s kartou S3 ViRGE/?X .. na PPro ?? resp. ci nie je nejaky patch na
> ovladace pre Xy ..
> 				mico
Ja mam Cyrix 233 MMX (ak teda PPro znamena Pentium Pro) a S3 Virge DX.
Pod RH 5.1 slo vsetko od instalacie v pohode. Pri instalacii RH 5.2 sa
mi nijako nepodarilo nastavit stabilne rozlisenie, prosto Xy som
nevedel pouzivat (nebdetekovalo to S3 Virge, ale SVGA). Tak som siel
cestou - instal RH 5.1 a potom upgrade na 5.2 a odvtedy vsetko bezi v
pohode. Na RH 6.0 som zatial nepresiel. (ozaj ako je to s RH 6.0 a
StarOffice-om???)
Jozo