[linux] Vdaka a dotaz

Martin Dibala dibala na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Květen 20 01:11:41 CEST 1999

Dňa St, 19 máj 1999 ste napísali:
> Co sa tyka KDE tak na CD mam nejaku instalaciu format rpm
> ale vobec neviem co s ty mozete mi pomoct aj v tomto bode mojej
> linuxovej zaciatocnickej nemohucnosti dakujem

Takze, ak mas balicky rpm pre nainstalovanie sa prihlas ako root a zadaj..

rpm -ihv meno_suboru

ak mas nainstalovane vsetky programy a kniznice, ktore dany balik vyzaduje,
objavia sa take kriziky a balicek je nainstalovany...
inak ti vypise zoznam balikov, ktore potrebuje pre svoj beh...

KDE , tak tam ti najprv treba nainstalovat kniznicu qt. Takyto balik by sa mal
nachadzat niekde pri balikoch kde... potom kde-lib alebo nieco podobne, potom
kde-base a zvysok podla poziadaviek..

:)
dufam, ze som sa nejako nepomylil.. inac rpm ma pekny help...  staci zadat :

rpm --help

a mas ho... :)