[linux] Lokalizacia instalaciek RedHat 6.0

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Květen 20 19:27:08 CEST 1999

Ahojte,

na adrese:
ftp://rak.isternet.sk/pub/linux/localization/SAL/redhat-6.0/update/
som vystavil updaty RedHat 6.0. Adresarova strktura je taka,
ako je na instalacnom CD RedHatu. Po nakopirovani
suboru xreconfig treba este updatnut hdlist
prikazom z adresara misc/install pod menom genhdlist.
Jeho parameter je adresar RedHat 6.0 instalaciek.

Uprava spociva v upraveni instalacnych diskiet a pridani
balika xreconfig.

Instalacne diekty maju doplnene vsetky konzolove SK klavesnice,
takze sa da priamo zvolik SK klavesnica a netreba dodatocne
spustat kbdconfig.

Balik xreconfig pri prvom spusteni systemu prepise povodny
/etc/X11/fs/config a doplni ISO8859-2 fonty v spravnom poradi.