[linux] Diakritika,KDE a int modem

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Pátek Květen 21 09:26:56 CEST 1999

Ahoj,

On Fri, 21 May 1999, SAD ZVES wrote:

> 1. V KDE pod RH 5.1 mi vobec nefunguje diakritika na graf.karte
>     Matrox Millenium G200 v robote mam S3 a tam to ide ok a bez problemov

To nieje zalezitost graf. karty, pretoze Xservre su rovnake na vsetkych.
Ja som mal tiez Matrox a islo mi to vpohode.
Zrejme vobec nemas nastavenu SK klavesnicu. Musis si ju dopisat
do /etc/XF86Config, popripade pouzit skript X-configure-cs,
ak mas instalovany moj balik czsk.

> 2. Ako si prepnem v KDE alebo priamo v linuxe klavesnicu na diakritiku
>     LShif+RShift, podrzat AltGr ani Scroll Lock nefunguje.

Vsak tvrdis, ze v robote Ti to ide, tak preco sa to pytas.
Inak si tusim vymenoval vsetky moznosti.

> 3. Mam interny modem pod w98 sa tvari ze je na com3
>     bios vypise prerusenie 9 alebo 10
>     a v KDE nefunguje ani /dev/modem
>     /dev/cua2 ani /dev/ttys2 vsade mi hlasi Modem is BUSY

Skus skontrolovat, ci Ti vzniklo ttyS2. Prikaz dmesg by na nektorom riadku
mal vypisat:
ttyS02: at 0xXXX (irq = X) is a ...
Ak to nevypise, zrejme sa Tvoj port nenasiel a potrebujes este nejaku
inicializaciu. Ak to funguje, mozes ho otestovat pomocou prikazu
minicom (ak si ho instaloval). Doporucujem spustit "minicom -s"
a potom nastavit port modemu.

> 3.a/ ak sa mi podari rozchodit ten modem ako sa pripojit na I-net cez netscape

Staci ho spustit a popripade nastavit proxy server.

		Cau.
				SAL