[linux] Kto chce CD s Linuxom ?

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Květen 21 11:49:26 CEST 1999

Ahoj Linuxaci,

ako sme uz boli byvali prezentovali, SkLUG chce pre svojich clenov
pripravit CD s Linuxovou distribuciou. Na zaklade vcerajsej diskusie v
Spravnej Rade sa vas teda chcem opytat, ze ci je vlastne zaujem o taketo
CD. Ze ake ?
 No mame uz skoro hotovy image RH6.0 + updaty + kopec dokumentacie + par
zaujimavych programov co nie su v distribucii resp. ich novsie verzie
 Pripravujeme Debian (len cistu distribuciu, lebo tam sa uz nic ine
nezmesti :-).
 Slackware ani Suse zatial nechystame, lebo o to zatial nikto neprejavil
zaujem.

Cena _prveho_ CD by sa mala _pre clenov_ pohybovat okolo 20-30 Sk (zavisi
to od poctu clenov a poctu CD ktore sa budu palit). Kazde dalsie CD
pre clenov bude stat priblizne 80,- Sk. Cena pre NECLENOV okolo 120,- Sk
(zasa presna cena bude zavisiet od poctu zaujemcov).
Tzn. clen SkLUGu bude mat jedno CD za rezijnu cenu, kazde dalsie za
naklady+reziu a na neclenoch SkLUG mozno trosku zarobi :-).

Moja otazka teda znie, mate zaujem o taketo CD ? PROSIM nezacnime teraz
hadku ze: ja tam chcem WP8.0 (aj tak to licencia nedovoluje) a ja tam
chcem to alebo to. Primarna je samotna distribucia ta vata okolo je "len"
na vyplnenie CD. Kto si mysli, ze bez nejakeho specialneho programu
neprezije, tak mi dopiste do tela mailu (vid. nizsie) _kratky_ zoznam
programov, ktore by ste tam chceli mat (ssh a samba tam urcite budu).

Preto vas prosim, kto ma zaujem o CD  (aj clenovia aj neclenovia) napiste
mi na MOJU (robo na idata.sk) adresu mejl a v subjekte uvedte nieco taketo:
             "CD:RedHat:1:clen" alebo "CD:Slackware:4:neclen".
Prva kolonka je aby som vedel hned o co ide, druha je nazov pozadovanej
distribucie, tretia pocet kusov a posledna je stav clenstva v SkLUGu.
Tieto "objednavky" NIE SU zavazne, zatial zistujeme predbezny zaujem.
Prosim, aby ste dodrzali subjekt a adresata (mna, nie konferenciu) nech sa
v tom viem vyznat a nech to mozme rychlo spracovat.
Dakujem

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.     *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Osadna 11               *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *