[linux] WordPerfect & Slovak

Peter Ronai dzony na bicba.sk
Pátek Květen 21 13:42:34 CEST 1999

>   Ako je na tom WP s lokalizaciou slovenciny ? Dokaze v pohohode tlactit aj
> pisat po slovensky a vie citat M$ OFFICE dokumenty ????
>
> Ak to teda slape ma to moznost niekto napalit ?

tlacit aj pisat to dokaze (tlaci krajsie ako pise) ale je problem popridavat
fonty
mne sa to zatial nepodarilo a to som skusal nalinkovat fonty ajajaj (docital
som sa na newsservri na coreli ze to nejde popridavat odinakadial lebo tam je
okrem soboru s fontom potrebny aj subor popisujuci kerning a este 1000 dalsich
velmi dolezitich veci)

import s MS office prebieha hladko ak si nainstalujes plnu verziu (ak
instalujes iba medium a mensiu tak neimportuje)
jproblem je s niektorymi znakmi ktore nechce ukazat pripadne ukazuje chybne
myslim ze je tam problem ISO8859-2 vs. windows-1250 aj ked som si nie isty
este to nemam ale planujem si na to spravit makro (ako na konverziu)

pokial nieco napises priamo v linuxe tak to v pohode savenes ako msword a az
na tie niektore klikyhaky (pozor nie vsetko dokonca mnoho makcenov ide) to
vyzera docista tak ako pri wp

este drobnost, bezim pod RH6 a s KDE a pod RH 5.2 mi to neslapalo po
slovensky, ale tam som mal vseobecne slovencinu troxu posahanu