[linux] ???diakritika pre slack???

Marek 'Marx' Grac marx na ns.zero.sk
Pátek Květen 21 14:14:13 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, macko wrote:

> Poradi mi niekto kde zozeniem diakritiku pre Slack....?
	Neviem o tom, ze by pre slack bol daky tgz.
> A pripadne kde sa daju najst dalsie vecicky pre Slack..?
	Veci pre Slack, mozes najst aj na www.slackware.com, pripadne si
prekonvertujem rpm do tgz ( obcas to nechodi )
> Vidim, ze ste tu vsetci Redhatisti, nenajde sa aj niekdo kto este robi
> pod Slackom, nepozna niekoho ineho alebo pripadne poskytne nejake odkazy
	myslim, ze v tomto sa troxu mylis, zopar ludi robi aj pod Slackom,
Debian-om a inymi distribuciami ( BrutalWare ).

ok, Diakritika :
	- konzola --> ak ti staci ceska klavesnica tak ta je v
		/usr/lib/kbd/keytables/cz-*
		  --> font odporucam lat2u-16.psf, lebo ten ti pojde bez
		problemov aj v 2.2 kerneli
		  --> locale a katalogy si stiahni podla potreby

	- o Xoch si precitaj v CzechHOWTO, resp. SlovakHOWTO.

	Ak mas este dake otazky tak sa ozvi :)

							Marx
I   Marek 'Marx' Grac   I	I   Laska je jako penize,  I
I			I	I      jeden ji ma moc,	   I
I  marx na zero.sk		I	I      a druhy ne dost.    I
I         grac na gjh.sk	I	I			   I