[linux] rychlost browsovania

Tomas Buday tomas na snt.sk
Úterý Květen 25 07:45:14 CEST 1999

ahoj,
  mam podobne pocity z navigatora portovaneho na linux. s polutovanim
musim priznat, ze ten soft je vrcholne nekvalitny a nevyladeny. som dufal,
ze 4.6 bude OK. Bus error je ale na kazdodennom poriadku. na jave zarve
bez vynimky stale.
tomas

ps: mimochodom, viete niekto, co vlastne znamena bus error?

On Mon, 24 May 1999, Jan Hrabcak wrote:

> caute linuxaci
>
> chcel by som sa spytat, je normalne, ze netscape v linuxe stahuje stranky
> veeeelmi pomalo? ostatne sluzby ftp, irc, icq, mail idu normalne, mozno aj
> rychlejsie. stranku vo wundows mi explorer nacita aj 4-krat rychlejsie. iny
> browser som pod linuxom nenasiel
> mam P100 a RH 6.0

> e-mail: bod_varu na seznam.cz
>              bodvaru na sdf.lonestar.org
> ICQ#:  24451281
> WWW: http://sdf.lonestar.org/~bodvaru

---
Tomas Buday			   phone: +421-7-64286105
S&T Slovakia			     fax: +421-7-64363408
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia