[linux] Sendmail

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Pondělí Květen 24 20:29:54 CEST 1999

Prosim o radu.
(RH5,1).
Klienti vyuzivaju pristup na server z MS Outlook Express
Na lokalnej sieti si posielaju a prijimaju postu cez Linux na IP 10.80.1.91(mail.local.net)
Na internete mame jedno postove konto, ktore obsluhuje lokalny pocitac s  IP 10.80.1.199 (s5.local.net)
1 . ako nastavit LINUX, aby odoslana posta, ktora nema adresata na lokalnej sieti ( napr aaa na local.net), isla na SMTP server s IP 10.80.1.199 (s5.local.net) na lokalnej sieti ) ?

Dano Melus
dmelus na atlas.cz

-------------------

Niekde na www.linuxapps.com som nasiel skript na nastavenie sendmailu+fetchmailu, ktory ti odporucam do pozornosti.
Spustis to, ono sa to spyta na par otazok, a nastavi ti
sendmail aj fetchmail presne tak, ako to popisujes. Tipujem
ze si pripojeny napevno, takze ten fetchmail ta asi netrapi,
ale aj tak je to velmi dobra vec.

Prepac, ze ti nepisem konkretnu adresu, ale naozaj ju neviem,
a momentalne nemam ani ten script, ze by som ti ho poslal.
Ak ho nenajdes, mailni a ja ti ho donesiem z roboty a poslem.

Najdes to podla "sendmail+fetchmail", urcite to bolo v nazve a
popise. Pripadne to daj hladat altaviste.

Matus