[linux] smbmount again

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Neděle Květen 23 21:45:46 CEST 1999

Martin Dibala wrote:

> Ved ti to sam pise.. pozri si manualovu stranku  man smbmount a tam to
> mas..
> pretoze od novej verzie je parameter -c ' mount adresar_kde_primountovat'

ono je to dosti cudne, lebo ja mam nainstalovanu sambu-2.0.3
ale smbmount mam verzie 2.0.1 a ten berie
smbmount //stroj/sluzba /mount-point [options]

pozeral som si balik z ktoreho som sambu instaloval a
tam som prikazy smbmount a ani smbumount vobec nenasiel :((

  Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7