[linux] smbmount again

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Úterý Květen 25 22:47:07 CEST 1999

ak ti to do logov pise ze mas staru verziu mountu a potrebujes aspon
6-tku, tak si stiahni novu sambu a po kompilacii tam budes mat binarky
smbmount s novou syntaxou (ktore chodia) ;)

Lubos Klokner wrote:

> ono je to dosti cudne, lebo ja mam nainstalovanu sambu-2.0.3
> ale smbmount mam verzie 2.0.1 a ten berie
> smbmount //stroj/sluzba /mount-point [options]
>
> pozeral som si balik z ktoreho som sambu instaloval a
> tam som prikazy smbmount a ani smbumount vobec nenasiel :((
>
> --
>   Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
>   e-mail : klokner na tt.sknet.sk
>   www    : http://surf.to/red_killer/
>   icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7

          @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@
         OERNii - Ernest Beinrohr
         mailto:oernii na oernii.sk
         http://www.oernii.sk