[linux] add new kernel & kppp

Lubos Klokner klokner na tt.sknet.sk
Středa Květen 26 19:12:11 CEST 1999

root wrote:

> Cafte
>
> Akurat som doinstaloval  RH6.0 a uz som skompiloval nove jadro
> 2.2.7 (predtym bolo 2.2.5-15). Pri kompilacii ani po nie su ziadne problems,
> kopirovanie zImage do /boot a nastavinie LILO ...====OK.
>
> Avsak pri boote pri (zav8dzani modulov ?) nemoze najst daky subor system.map /??
>
> Vsimol som si ze v /boot je ovela viac suborov ako len jedno jadro. Ako
> vygenerujem kompletny obsah /boot pre nove jadro ?????

System.map najdes v /usr/src/linux-2.2.x
potom ho treba skopirovat do /boot, daj pozor, aby
si si pri tom kopirovani nieco nevymazal

> Next problem....
>
> Mal som RH51 Kppp = slapalo super
>
> teraz RH60 Kppp = slape len rootovi (pritom pppd ma Suid bit)
>
> Userovi hlasi ze nimoze otvorit modem. Skusal som od modem cez ttyS1 ale stale
> nic.

chmod 666 /dev/ttySx - pricom x je cislo portu, kde mas modem
mal som ten isty problem ale uz to slape

bye
  Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
  e-mail : klokner na tt.sknet.sk
  www    : http://surf.to/red_killer/
  icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7