[linux] konfiguracia Xov

Peter Varga peter.varga na mail.viapvt.sk
Středa Květen 26 22:16:43 CEST 1999

Cafte,

  marne sa snazim nakonfigurovat si poriadne vzhlad Xov. Mam distribuciu
RedHat 5.1, XFree86 a pravdepodobne AnotherLevel (to som vycital z beziacich
procesov, spusta sa .fvwm2rc.m4 z adresara .../AnotherLevel - asi blby
postup, ale na nic lepsie som neprisiel).
Hladam bud nejaky strucny popis na konfiguraciu Xov (kde nastavovat
AUTORAISE, kde vlastne procesy pri spusteni, farbu pozadia obrazovky a
pod.), alebo nejake vzorove popisane konfig. subory. Linux mam nainstalovany
len kratko, tak treba na mna ist opatrne a pomaly.

Dakujem, Peto
peter.varga na mail.viapvt.sk