[linux] konfiguracia Xov

Peter Vrabel vrabelp na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Květen 27 08:53:43 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, Peter Varga wrote:

> Cafte,
>
>   marne sa snazim nakonfigurovat si poriadne vzhlad Xov. Mam distribuciu
> RedHat 5.1, XFree86 a pravdepodobne AnotherLevel (to som vycital z beziacich
> procesov, spusta sa .fvwm2rc.m4 z adresara .../AnotherLevel - asi blby
> postup, ale na nic lepsie som neprisiel).
> Hladam bud nejaky strucny popis na konfiguraciu Xov (kde nastavovat
> AUTORAISE, kde vlastne procesy pri spusteni, farbu pozadia obrazovky a
> pod.), alebo nejake vzorove popisane konfig. subory. Linux mam nainstalovany
> len kratko, tak treba na mna ist opatrne a pomaly.

> [...]

Nastavenie pozadia, co ktora klavesa robi, .... ma kazdy window manager
ine. Ja osobne pouzivam WindowMaker. Dobre sa nastavuje.
Takze, ak chces pouzivat windowmaker musis si vytvorit vo svojom adresary
subor .Xclients     :
-------------zaciatok
#!/bin/bash

#spusti Window Maker
wmaker

potom napis chmod u+rwx; chmod go+rx
To nastavi, aby sa ten subor mohol spustat.
Samozrejme, ze musis mat nainstalovany balik Window Makera.
spustis Xwindows  : startx
S poslednou ikonkou vpravo sa nastavuje, co chces.

Ak nejdu spustit, tak mas asi zle nastavenu graficku kartu. Takze napis
Xconfigurator
Ak tam nenajdes svoju kartu, daj unsupported card a potom SVGA server

Peter VRABEL alias KYBU                        http://www.elf.stuba.sk/~vrabelp