[linux] CANON BJC-250

Zdeno Podobny podobny na alpha.euba.sk
Čtvrtek Květen 27 12:09:27 CEST 1999

Priznam sa, ze s Canonom nema skusenosti, ale prave som sa pokusil
rozschodit Epson Stylus (typ ktory nie je podporovany Ghostscriptom).

1. Stahni si zo siete Ghostscript (moje najlepsie skusenosti su s verziou
   5.50 (rpm))
2. Nainstaluj to vyskustaj printtool (pod X) - ten t ponukne niektore
  druhy tlaciarni, ktore podporuje (podporuje aj nejake CAnony). Ak tak
  tvoj typ nie je, tak nasleduje velmi zaujimava faza - urob si svoj
  ovladac.
3 . Urob si nejaky postcriptovy  subor, ktory budes pouzivat na testovanie
4. V adresary /usr/share/ghostscript/5.50 su uvladace, a v adresary
   /usr/doc/ghostscript-5.50/ je dokumentacia. Odporucam zvlast subor
   device.htm  a tam sekciu uniprint.
5. Vyskusaj vsetky dostupne ovladace pod uniprinttom pre canon. Aapoon
  jeden by ti mal fungovat. (mozno tam bude ovladac priamo na tvoju
   tlaciaren). Ten si potom mozes systemom zmena parametru-test upravit.
 (jedna sa o subori typ_tlaciarne.upp). Ak si vyrobis ovladac s ktorym
 budes spokojny (v device.htm su popisi jednotlivych prikazov zo suboru
 .upp) mozes si to nainstalovat rucne do /etc/printcap (lebo tak nejak)
 alebo automaticky (najlepsie tak, ze si ulozis svoj ovladac pod nazvom,
ktory pozna GS 5.50)  a opat pouzijes printtool. Ja som takto instaloval
Epson Stylos Color 200 pod RH6 a GS 5.50. Upravil som subort stc800.upp,
tak aby tlacil vsetko OK, a potom som naistaloval cez prrinttool "novy'
Epson stylus color 800.

Dufam, ze ti tento navod pomoze.

			zdeno