[linux] XLS

Norbo Krankilla krankill na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Květen 27 15:40:28 CEST 1999

> No to som skusal, ale neislo mi to. Pouzivam Excel z MS Office 97 Prof.
> Ked som otvoril subor a chcel som ho ulozit ako obycajny txt, tak mi to vypisalo, ze ako
> text mozem ulozit len aktivny list. Lenze ak bude mat subor 1000 listov, tak sa mi nechce
> (bolo by to zbytocne) otvarat vzdy jeden list a sejvnut ho ako txt.
> Ako mam teda postupovat, aby som to mohol naraz sejvnut ako txt ?
> Diky moc za radu.

S windowsami mam skusenost, ze najlepsie je nanho ist sedliackym rozumom.
Potreboval som vlozit do wordowskeho dokumentu graf z excelu. Neslo to
nijak, ani copy a paste. Riesenie: Otvorit word a excel vedla seba a
jednoducho graf pretiahnut z excelu do wordu. Mozno to tak nejako pojde aj
do textu. :-)))))
							Soja
   (___/ \__/(___/(_)(_)  |    URL:   http://hmm.iglu.sk/soja        |
|    Norbo Krankilla             3. rocnik FEI   zameranie:  Um.Int. |
| Ovrucska 19, Kosice 04022          TU Kosice   Letna 9             |
|  tel. 095/712 595             e-mail: norbert.krankilla na mailbox.sk |