[linux] mpg123

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Květen 27 22:58:24 CEST 1999

Ahoj,

On Thu, 27 May 1999, Lubos Klokner wrote:

> xcel som si pod konzolof prehrat nejake tie mp3ojky
> a nasiel som nieco take ze mpg123, tento program
> ale vytazuje moj procesor na az 14% a pri pusteni
> niecoho ineho sa dosti zadrhava :((( pritom
> x11amp pod X ide nadherne a zatazuje procesot na 0.0000001% :)

Vacsina koncolovych (ale aj inych) playerov v Linuxe je zalozena prave
na zdrojakoch mpg123. Tento player sa tusim da prekompilovat s roznymi
volbami, ktore by mu mohli pomoct.
x11amp tiez pouziva tie iste zdrojaky, len ma navyse buffer pre
prehravanie. To zatazenie procesora tiez nieje celkom pravda,
pretoze pri jeho zatazeni na 100% sa zatazenie x11ampom
zvysi asi na 10-20% (podla procesora).
Ja som podobne problemy na iP166 MMX (a tusim ani na iP75)
nemal. Pouzival som ale ovladac zvukovky ALSA (www.alsa-project.org),
ktory mi priamo na zvukovke spravit buffer (mam GUS MAX).

		Cau.
					SAL