[linux] Hardware

lajciak Pavol.Lajciak na scprbk.sk
Pátek Květen 28 08:21:59 CEST 1999

Caute

Dostal som navrh vymenit S3Trio 64V+ za S3 Virge s doplatkom 200,-.
V+ ma tusim podporu mpegu.
Viete mi nieco povedat o S3 Virge.
Su v roznych verziach, tusim GX/DX a neviem, ktora je ta moja da sa to
zistit nejak podla cipu?
Ma S3 Virge aj podporu mpegu, alebo iba niektora verzia.
Prosim vas o nejaky link, alebo o blizsie informacie, kde si to mozem
porovnat.

Dalsi problem je s mojim HDD. Pada na format. Tak mi to kamos zafixoval
tak, ze spravil tri particie. A v tej druhej su bad sectors. Problem
je, ze je to 200MB. Nemate nieco na zafixovanie? Nejaky program.
scandiskom to nejde. Format je FAT.

Ako by som mohol pristupovat z Windowsu na ext2 file system. Chcel by
som si na jednu partition nainstalovat Linux s tymto filesystemom.

						Vdaka
							Pali.

---
Vsetko dobre co robis, rob poriadne. (Aga qoud agis.)
O.A.M.D.G.
Pavol.Lajciak na scprbk.sk