[linux] Hardware

Peter Mikula mico na mico.pobox.sk
Pátek Květen 28 08:31:17 CEST 1999

> Caute
>
> Dostal som navrh vymenit S3Trio 64V+ za S3 Virge s doplatkom 200,-.
> V+ ma tusim podporu mpegu.
> Viete mi nieco povedat o S3 Virge.
> Su v roznych verziach, tusim GX/DX a neviem, ktora je ta moja da sa to
> zistit nejak podla cipu?
> Ma S3 Virge aj podporu mpegu, alebo iba niektora verzia.
> Prosim vas o nejaky link, alebo o blizsie informacie, kde si to mozem
> porovnat.

Ak ti mozem poradit, ViRGE karte sa zdialky vyhni ... je to karta s ktorou
su len problemy ... (hlavne ak sa rozhodnes upgradovat na PII, budes sa
tesit z toho ako ti pri nahodeni grafiky vo Win/X stuhne comp) ...

> Ako by som mohol pristupovat z Windowsu na ext2 file system. Chcel by
> som si na jednu partition nainstalovat Linux s tymto filesystemom.

mohol by si nainstalovat linux na umsdos fs (to je pseudo-ext2 na msdos fs)
popripade len nejake data co xces sharovat, hodit na umsdos particiu a tu
potom mountovat ...

				mico