[linux] problem s mailovanim

gasparovic gasparovic na pfs.sk
Pátek Květen 28 13:28:32 CEST 1999

Pred par dnami sme vyhodili NT 4.0 server a nahradili ho Linuxom (RH6.0).
Vacsina veci je OK, ale mam problem s postou (okrem ineho). Ak napisem mail
priamo na serveri, tak ho zaradi do foldra /var/spool/mqueue a vo vhodnom case
odosle. Ak ale napisem mail na niektorej stanici (skusal som Linux, W95 s
Outlookom aj s Exchangom), tak mi server ohlasi SMTP chybu s opovedou 550 ...
relying denied. Vie niekto preco ? Uvitam kazdu radu.
Ale pozor - ak zo stanice poslem "vnutornu" postu na meno na server, tak ta prejde
v pohode.

Peter Gasparovic
PFS a.s. Brezova pod Bradlom