[linux] Hardware

eurik euro na fornax.elf.stuba.sk
Pátek Květen 28 14:01:55 CEST 1999

(e)>> Ako by som mohol pristupovat z Windowsu na ext2 file system. Chcel by
(e)>> som si na jednu partition nainstalovat Linux s tymto filesystemom.
(e)>
(e)>je na to programcek, len zom zabudol ako sa vola :(. Dokaze ti namapovat
(e)>ext2 fs na nejaky volume (F:\). Skus na freshmeate, linuxberg,...
(e)>

Na tejto site je nieco co sa vola 017.zip. obsahuje to mount.ext a nejake
.vxd. namapuje ti to linux ext2fs partition read-only na hociake pismenko
(pozor na LASTDRIVE=?). vidno to potom zo vsetkych programov vo win.
 _
(_         _     euro na fornax.elf.stuba.sk http://fornax.elf.stuba.sk/~euro